Ambasador Firmy

OPCJA I:

1. Elementy stylizacji i kreacji wizerunku osobistego

  • oddziaływanie i znaczenie kolorów oraz zasady ich łączenia
  • analiza kolorystyczna : wiosna, lato, jesień, zima (palety kolorów)
  • typy sylwetek
  • odpowiedni dobór kolorów, krojów i fasonów
  • manipulacja-dyplomacja w stylizacji
  • zasada trzech harmonii – styl, kolor, sylwetka
  • jest tylko jedno „pierwsze wrażenie”
  • ubiór jako istotny element wyrażania własnej osobowości
  • dlaczego zawsze warto dobrze wyglądać?

2. Dress code w firmie i poza nią

  • profesjonalizm i wygoda
  • kreowanie wizerunku ubiorem
  • tworzenie osobistego wizerunku, jako przedstawiciela swojej firmy
  • ubiór w pracy podczas rutynowych zajęć
  • ubiór na spotkania zewnętrzne lub w firmie
  • ubiór na szczególne okazje firmowe
  • ubiór na imprezy firmowe i spotkania integracyjne

OPCJA II:

1.Styl jest kwestią osobowości

  • dlaczego zawsze warto dobrze wyglądać?
  • rzecz o kolorach
  • rzecz o sylwetkach
  • zasada trzech harmonii – styl, kolor, sylwetka

2. Szafa marzeń bizneswoman

  • pierwsze wrażenie – sukces lub porażka biznesowego wizerunku
  • zasady dress- code’u
  • podstawy szafy bizneswoman
  • dodatki jako klucz indywidualnego stylu
  • wariacje na temat metamorfoz: w pracy, poza pracą
  • sekrety walizki czyli – jak zabrać niewiele, a wyglądać inaczej każdego dnia

3. Szafa biznesmena

  • pierwsze wrażenie – sukces lub porażka biznesowego wizerunku
  • zasady dress- code’u – co, gdzie, kiedy?
  • podstawy szafy biznesmena: w pracy, poza pracą
  • garnitur – 4 typy męskich sylwetek, fasony garniturów, rozmiar, zakupy
  • koszule, krawaty, kołnierzyki – zasady dobierania
  • buty i skarpetki – charakter, fasony, kolory – zasady dobierania
  • moc dodatków: paski, zegarki, spinki, aktówki, szaliki, parasole- zasady dobierania

Jako dodatek do tej opcji: (tylko w przypadku zapotrzebowania na dodatkowe zajęcia)

Zajęcia warsztatowe polegające na indywidualnych konsultacjach z uczestnikami:

  • typ kolorystyczny
  • typ sylwetki
  • porady dobierania ubioru
  • stylizacja w praktyce, czyli ćwiczenia na osobistych częściach garderoby

 

OPCJA III:

1. Etyka i etykieta w biznesie

  • misja firmy – pomoc, czy przeszkoda w działaniu?
  • zewnętrzne stosunki firmy z otoczeniem
  • stosunki z klientami: rzetelność, wiarygodność, terminowość, wypłacalność
  • dobre zwyczaje i obyczaje we wzajemnej współpracy
  • stosunki wewnętrzne w zespole pracowniczym i z pracodawcą
  • zadania firmy, a obowiązki pracowników
  • klient – nasz pan, czy nieznośny intruz?
  • wyrażanie opinii nt. innych firm, i zarządzających nimi osobach
  • wyrażanie opinii nt. własnej firmy i zarządzających nią osobach
  • wyrażanie opinii nt. stosunków wewnątrz firmy

2. Elementy tworzenia wizerunku firmy (Corprate Identity)

  • identyfikacja wizualna: logo, materiały firmowe, standaryzacja, www, reklama
  • wygląd firmy jej wizytówką: funkcjonalność, porządek i estetyka (samochody)
  • wygląd zewnętrzny pracowników jako wizytówka firmy
  • dostosowanie stroju do okoliczności, pory roku i miejsca
  • standardy stroju biznesowego
  • podstawowe błędy w ubiorze kobiet i mężczyzn